Clienții care suportă cumpără telefoane scumpe la abonament rămân uneori cu aceleași abonamente costisitoare și după ce termina de plătit respectivul dispozitiv. Deși ar avea dreptul la un abonament semnificativ mai mic după o perioadă de timp sau ar putea să ia un nou telefon, dacă rămân cu abonament. Acest lucru se întâmplă pentru furnizorii de telefonie mobilă nu le comunică toate informațiile, potrivit lui Adrian Cighi, cofondator și CEO al Pago.
Managerii aplicației de plăți digitale de facturi, Pago, (afacere română lansată în 2017) au în plan să adauge în portofoliu o serie de servicii, între care să informeze clienții cu privire la contrao din piață, atunci când vorbim de industria de telecom, dar. și pe alte direcții, cum este cea de energie.
Totodată, Pago ar putea ajunge să-i alerteze pe care să-i aibă grijă să rămână cu un abonament mare după cumpărarea unui telefon în regim de abonament, chiar și după ce plata telefonului respectiv sa încheiat, a menționat Adrian Cighi într-un interviu exclusiv într-o publicație de specialitate
„În piața serviciilor de telefonie mobilă, când semnezi un contract cu un furnizor care include un telefon, rămân de multe ori cu prețul la abonament cu care au primit și telefonul, de multe ori chiar luni sau ani de zile”, a explicat. Cighi
Adrian Cighi a mai precizat că furnizorul de telefonie ar trebui să-și informeze clienții cu privire la posibilitatea de a-și renegocia tipul de abonament după ce a terminat de plătit telefonul luat la abonament.
„Teoretic, furnizorul de telefonie ar trebui să-ți spună: ‘Uite, dacă ai terminat de plătit un Iphone 11, ia-ți un Iphone 12’, dar asta nu se întâmplă tot timpul, așa că ar fi informații utile să arătăm clienții. că ar plăti lunar cu 20 de euro mai puțin sau că ar putea lua un telefon nou la prețul acelui abonament”, a mai adăugat Adrian Cighi, CEO și cofondator Pago.